Social-profit marketing

Marketingtips voor non-profitorganisaties

Over Larisa Didenko

Larisa DidenkoNa mijn commerciële studie kwam ik quasi onmiddellijk in contact met de sociale en publieke organisaties. Stap voor stap ontdekte ik de essentie van de non-profit sector en haar waarde voor de maatschappij.

De toepassing van commerciële technieken in de sociale en publieke sector bleef me zodanig fascineren dat ik heel recent tijdens mijn werk in de sociale sector een marketingdiploma haalde.

Op het eerste gezicht lijkt de combinatie van marketing en non-profit tegenstrijdig,  maar als consumenten naar doelgroepen en commerciële winst naar sociale winst vertaald worden dan kunnen heel wat marketingstrategieën toegepast worden in de sociale sector.  Beide draaien immers om mensen!

Volg me op Twitter

Ik sta altijd open voor connecties op LinkedinView Larisa Didenko's profile on LinkedIn

Lees mijn artikels over marketing in non-profit op Marketingfacts


 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s